У Вінницькому музеї запровадили інтерактивні екскурсії

Мамонт у фейсбуці та кіт, який набрав дві тисячі «лайків». Вінницькі музейники, аби привабити відвідувачів, вдаються до креативу. Наукові працівники обласного краєзнавчого музею відійшли від нудних лекцій, натомість запровадили інтерактивні екскурсії та конкурси у соціальних мережах. А рубрика «експонат тижня» користується більшою популярністю ніж екскурсія. Про нові методи музейного туризму розповідають кореспонденти ТНВ.
Як за допомогою каміння трипільці добували із зерна борошно, а вогнище запалювали, не маючи сірників. Фахівець з археології Ольга Грабовська більше не читає нудних наукових лекцій, натомість проводить інтерактивні екскурсії, на яких відвідувачі буквально доторкаються до історії.
Ольга Грабовська – завідувач сектору археології краєзнавчого музею: «Це розвіює одноманітність музейного простору, дає можливість порухатись і краще доводить інформацію, яку довго і нудно довелось розповідати словесно.»
Аби не було нудно, споглядаючи інші експонати, музейники вдались до креативу. Вирішили назвати кістяк мамонта, який стоїть у виставковій залі ще з 60-років минулого століття. Спочатку відвідувачам пропонували варіанти імен писати та кидати у скриньку.
Потім додали соціальні мережі. 5 імен, які найчастіше повторювались, працівники музею винесли на інтернет-голосування у групі фейсбуку. Заступниця директора Вінницького краєзнавчого музею Світлана Шароварська, каже, що пропонували такі імена: Мені – це герой Льдовикового періоду, Майвін- мамонт вінницький, Фаунд, Вінні і Тені.
Окрім того, у фейсбуці музейники запровадили конкурс «Експонат тижня», де виставляють цікаві, але досі маловідомі предмети. Такі як старовинна мушля, грамофон чи Подільський килим. Перший пост, за словами наукового співробітника Юлії Бабій, набрав дві тисячі переглядів. У мережу вже закинули понад 12 експонатів.
Та всі рекорди по переглядах та перепостах побила світлина музейного кота на прізвисько «Шпатель». Він зацікавив користувачів соціальних мереж більше ніж експонати, зібравши дві тисячі «лайків».
Фото зі сторінки Вінницький обласний краєзнавчий музей у FB

Коментувати

Будьласка, залиште Ваш коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут